woensdag 31 oktober 2007

Dezember werdet supi sein.

haha. 04:55 vanmorgen, sms ontvangen van pa en ma uit in dia Ik heb ook geen idee hoe lang een sms er over doet om aan te komen, dus wanneer die verzonden is is mij ook nog niet duidelijk.
Maargoed, ik heb afgelopen vrijdag in mijn Mitarbeitergespräch goede stappen gezet om mee te gaan naar Kuala Lumpur. Brainstore gaat daar naar een soort enorm innovatie-bijeenkomst, en wil daar met 2000 deelnemers een sessie organiseren. Brainstore nu een beetje kennend, wordt dat sowieso hectisch, matig gemanaged en zeer flexibel, maar wel tof natuurlijk om daar bij te zijn. Het is nog niet 100% zeker, maar ze hebben mij al wel om passpoort nummer, vliegdata en geboorte datum e.d. gevraagd, dus ze kunnen een ticket aanschaffen :)
Verder ben ik ingestemd, in een huis dat fantastisch centraal ligt, en waar ik vanaf 1 december met 2 andere Bielerinnen kan gaan wonen. Daar kijk ik erg naar uit, omdat alleen wonen toch wat alleen was, en ik bovendien de laatste maand (oktober) de echte prijs betaald heb, en alleen wonen is (natuurlijk) veel duurder dan in een WG.
De maand november slaap ik bij een collega, Res, op zijn zolder. Gisteren al mijn spullen daarheen gereden (auto geleend van andere collega), en vanavond slaap ik daar dan voor het eerst.
Afgelopen zondag dus met een boemeltreintje naar een outletstore gegaan, en daar gezocht naar een jas die goed snowboard-fähig is, maar ook bruikbaar in het daaglijkse leven, en die heb ik ook gevonden. dus ik ben klaar voor die winter.

arrivederci, Reinout

Geen opmerkingen: