maandag 29 oktober 2007

weekend 20 okt

Hoi allemaal!

Heerlijk! Ik kan niet anders zeggen. ’s Ochtends vroeg op, en volgens de toen al strakke planning een bus gepakt naar het Biel trein station. Daar nog steeds strak geplanned de trein naar Basel. Ik wist inmiddels waar ik de bus moest hebben, dus ook die strak naar het vliegveld geboekt. Daar had ik wat veiligheidstijd ingebouwd, dus even chillen en beren, en dan dat vliegtuig in. Geen airbus of Boing deze keer, maar een Avro. Als je haar maar goed zit. Mochten mensen nog zoeken naar budget vlieg maatschappijen mét beenruimte: doet Swiss. Prima spul. Zelfs een broodje tussen Basel en A’dam, zonder dat je daar de prijs van je ticket voor neer dient te tellen, en wél snoeihard op Schiphol landen.

Toen ff naar de vrouwen doktoren. Die hadden wat minder nieuws, maar voordat ik daar echt een mening over ga vormen druppel ik nog even twee maanden 3 maal daags wat kek in mijn oog, en dan “zien” we wel weer.

Vervolgens een haring gegeten met mijn broertje thuis. Lekker! Lekker Nederlands. Toen met een borrelmeubel van onschatbare waarde op naar Delft. File rijden. Lekker Nederlands! Toen met mijn waarde clubgenootjes Chinees gegeten. Lekker Nederlands! En dan de borrel van de kersverse Master of Science Jasper S. Ik zeg niet hoe hij heet, maar we hebben hem zowaar een kwast gegeven, merkte ik pas later. Hilarisch! Ook fijn veel bier gedronken. Dat was wel weer even terug. Lekker Nederlands! Vals gezongen Lekker in het Nederlands! En en passant raakte ik ook nog onder de indruk van de springbok. Helaas is die lekker in Nederland.

’s Avonds, zoals aangekondigd in de 1e proloog, gecrashed bij een gastje M. Lekker Nederlands! Lekker ontbeten met koffie en hagelslag, je weet tog, en de vervolgens de nieuwe top cd van de Mc who rolls with the dude with the cello. Lekker Nederlands! Toen op naar Rotterdam. Heerlijk aan de plas gezeten onder een rood oranje herfst zon. Werkelijk genieten, om af te toppen met een slappe humor sessie in een café (resultaat hiervan, komt morgen op het blog!). Lekker Nederlands! Zekerwel. Snoeiend hard door naar de mooiste stad van het land, om daar te genieten van een huisgemaakt maal door Rimew en zijn Esle, met de door Xel duidelijk herkende zwemkip. Fijne sessie, en dus uitgeput dan uiteindelijk terug in de Abc, volgt u nog?

Volgende dag mijn vlucht gezocht, maar niet gevonden. Ik had ‘m dan dus ook hard voor 1 november geboekt. Raar. Andere maand, een donderdag...bizar. Maar goed, nieuw ticket gekocht, I earn money just to burn money, en met de gewonnen tijd nog een gezellige sessie bij m’n zusje en quasi-zwager. Ook nog even mijn snowboardbroek kunnen zoeken en mee kunnen pakken. Top! En maandag weer fijn 8.30 aan de slag. Joechei! En tegenwoordig is zowel mijn adres, als mijn telefoonummer en mijn bankrekening is lekker Zwitsers.

Geen opmerkingen: