dinsdag 14 augustus 2007

maandag

Maandag. Hoezeer kan een dag de eerste van je werkweek zijn? Werkmaand. Werkleven. Maar hopelijk wordt het nog wel wat drukker in mijn werkleven. ’t Werk wat ik aan ’t doen ben is tof om te doen; het presenteren van ideeën, ontwikkeld door de Brainstore voor een kledinggigant (met Nederlandse wortels). Maar het zijn niet mijn ideeën, of ideeën waar ik aan mee heb gewerkt. Ik vraag me af of dat went.
Bovendien schiet het nog niet erg op. Graag ben ik bezig met iets, en overleg nu en dan over de richting. Zo’n eerste dag ben je alleen maar met kleine dingetjes bezig, en moet je dus steeds vragen of ’t nog wel goed gaat. Ik mis wel een beetje de ultieme vrijheid van afstuderen. Waar ik destijds natuurlijk vooral in ronddoolde. Bovendien is met één hand werken niet heel bevordelijk voor ’t werk tempo, hoewel het me nog meevalt. Handenwassen. Dát is moeilijk met één hand.
Veel mensen gesproken, die allemaal nog wisten wie ik was. Leuke lui. Ik denk dat ik volgende week de switch naar Duits ga proberen te maken. Ik spreek ze nu in ’t Engels, wat iedereen goed afgaat overigens. ’t Doorlooptempo van mensen en contracten ligt hoog. Mensen die er werkten een maand geleden zijn nu al weer weg en/of vervangen. Dat kan toeval zijn, als dat bestond.
Ik ben benieuwd wat morgen brengt. Ik ga dan weer magazines namaken (geliefde presentatie methode hier), en daar heb ik toevallig erg goede ervaringen mee....
Tschüss!
Ps. De muziektip van vandaag (ja die is er) is Love & Hapiness van Al Green. De film tip is “before and after”. Typisch een film in mijn favouriete genre “goed geacteerd en er gebeurt geen reet”. Zet je aan het denken over bepaalde zaken.

Geen opmerkingen: