woensdag 8 augustus 2007

Bostheater


Ja! Het was weer zover! Amsterdamse bostheater. Hét evenement voor mensen die chirurg zijn en Saab rijden. Ik doe beide niet, maar gelukkig ben ik wel blank, dus ik mag ook naar binnen. Of buiten eigenlijk, want het is openlucht theater. OnNederlandse situaties, met gezellige mensenmassa's buiten, die onder invloed wijn en cultuur delen. Een zeer lichte interpretatie van Shakespeare's Midsummernight dream, (waaroverigens een nog lichtzinnigere interpretatie van Piramus en Thisbe in verwerkt zit hetgeen ik ooit nog eens heb moeten vertalen. Wat dat betreft paste ik weer wél goed in het publiek...Ignatius Gymnasium is om de hoek).
En dan zat ik er ook nog's met de lieftallige Renske, dus lang geen gekke avond (alles in het nette overigens)
Zo zie je maar; zonder gebroken hand had dit niet plaatsgevonden.
Het is nu woensdag: vanavond een klein borreltje @ Admiraal de Ruijter, en dan nog een dikke dag en dan is het Snoei naar Swiss....
owja: bekijk nog even schattige vervuilers, die ergens hieronder ookal besproken zijn.

Geen opmerkingen: