donderdag 2 augustus 2007

Eerste post: Uitstel Carrière?





Vandaag zou mijn professioele carrière dan echt van kiet gaan. Lekker een beetje tekenen bij één van 's werelds hipste bedrijven; the brainstore. Contract getekend, verblijfplaats geregeld...maar toen vond er een speels gevecht plaats tussen twee jonge honden. Eén daarvan was daadwerkelijk een jonge hond, de andere was onder getekende. Een energieke duik van mij moest uitkomst bieden in een gevecht om een leeg AA flesje; en zo niet een landing op 't gras. Echter; er lag één betonnen tegel in 't gras, die niet zacht in aanraking kwam met mijn hand. Na twee volle dagen doorlopen, toch maar even een X-ray laten maken; en idd was mijn MC3 Re gebroken ; 't middenhandsbeentje van mijn middelvinger, rechterhand.
Met een hand in 't gips is het kwaad kersen eten, en zeker moeilijk tekenen. Dus ik reis wat later naar Zwitserland, alwaar de brainstore zich bevindt. Maar: in elke tegenslag zit een mogelijkheid; dus ik ben mijn gips wat gaan pimpen met wat onvervalste street-art. Hier heb ik wat foto's geplaatst van het proces en resultaat. De inspiratie was een afbeelding naast het hoofdpodium op Melt! Dit plaatje is nog net zichtbaar links op deze foto.



2 opmerkingen:

lammersch zei

Je gaat dus niet omdat je niet kunt tekenen met een gebroken arm en daarom teken je wat op je gebroken arm...

Anoniem zei

Hee dude, je blogt er al lekker op los, kut van je hand, maar je typt gelukkig dus nog als een dolle. 't leest lekker weg. Voor een uiterst hippe flirtsite check je mail!