zondag 25 november 2007

Brainstore Goes germany.

Ja ja, de BrainStore heeft zijn 2e vestiging geopend. In Frankfurt, en natuurlijk was de Kraker daarbij ter ondersteuning. Als introductie heeft de Brainstore afgelopen vrijdag een sessie georganiseerd ter productie van ideeën om een plein daar, de Konstablerwache, wat meer sjeu te geven. Aan mij de schone taak om 15 ideeën daarvan tussen 13.30 en 18.00 te voorzien van een foto-realistische illustratie. Daarvoor had ik tevens beschikking over een extra free-lancer, dus ook nog een leidingegevend rolletje. Meneer en mevrouw brainstore tevreden met het resultaat, dus puik. De volgende dag was iedereen alweer de hort op, maar ik had alle tijd, dus even die stad ingeboekt. In tegenstelling tot vrijdag was het nu prachtig winterweer, en de halve stad door gekuierd, een kapper bezocht en een erg aardige foto expositie in het museum voor moderne kunst gezien. Straks op naar Zürich, waar ik ga slapen om maandag ochtend vroeg de CEO's van een grote verzekeraar aldaar bezig te houden. En natuurlijk om mijn main-man M. te begroeten, de bijna ingenieur die beter bekend staat als de Poolse Indurain. hier nog wat random plaatjs, vrijdag en zaterdag geschoten. Tschüss!
Boven: Frankfurt Bahnhof, Brainstore Frankfurt.
Onder: U-bahn ongeluk, Luie Porsche, Huisfeestje van mijn toekomstige huis, Paard met hoofd in de muur, IT in Frankfurt, en gast met zonnebril.



















Geen opmerkingen: