maandag 3 december 2007

Weer eens een post

Het gaat niet goed met Nederland, vernam ik via de mail:
http://www.onetwotree.nl/
Als dàt het beste idee van nederland is, dan ligt er nog een schone taak voor mij en mijn collega's. Gelukkig zitten we in een eenvoudige EK-poule.
Ik wil niet beweren dat al onze ideeen briljant zijn, maar dit niveau is wel erg treurig. Hoewel: Hij haalt het wel tot productie, iets wat wij uit principe niet doen.

Maar goed, hier gaat alles lekker zijn gangetje. Ik ben weer eens verhuisd, en hier blijf ik tot ik weg ga uit Biel: De grootste kamer waar ik in mijn leven gewoond hebt denk ik. Super licht, en midden in het centrum, en leuke lui om mee samen te wonen. Ik spreek louter Duits daar dus dat vordert ook goed. En kerstmis komt eraan! Vrijdag snoei ik naar Kuala lumpur, tot de maandag 9 dagen daarna, dan nog 5 daagjes flansen en dan is het zover. Ben ik ook wel een beetje aan toe. Ik hoop dat niet al mijn vriendjes en vriendinnnetjes dan juist in het buitenland verkeren, want ik wil jullie allemaal zien natuurlijk.

tot zover dit korte postje, volgende keer weer meer.
tschüss, Reinout

Geen opmerkingen: