donderdag 8 november 2007

Sluiten van verhalen

Open eindes zijn prima, maar soms moet je ook dingen afsluiten. Zo liet ik in een eerdere post den lezer in het ongwisse over een bepaalde feedback. Ik kan inmiddels melden dat de feedback de formulering was van een Killer-score. Van de 23 geproduceerde documenten waren 3 onderwerp van kleine aanpassingen, en 20 goed. Jaja. Dat komt ook grotendeels door de interne feedback van mijn team (Team Mettler), maar ik was er toch wel trots op. Bij komende opmerking was dat de gemiddelde kwaliteit goed was, maar er nog wat variatie inzat. Daar herken ik mezelf wel in, ook omdat bij deze klant de onderwerpen van de documenten nogal vaag waren. Maar ook de lage punten in de variatie waren dus goed genoeg. Fijn. Scheelt een hoop extra werk.

Verder hebben mijn collega Corliano en ik, Reinout de Kraker, helaas slechts de shortlist gehaald bij de designboom wedstrijd, en niet de top 3. De uitslag is hier te vinden, evenals onze inzending. Bij de 100 laatste zitten 4 nederlanders, en sommige van de 100 zijn erg goed, anderen erg matig, naar mijn mening. Ik vind 1 van de drie 3e plaatsen erg goed, die met de kubus-dieren. Wat ik persoonlijk vind, is dat erg veel inzendingen een overduidelijk "Adobe Illustrator" stempel hebben, waar ik nog steeds erg achter onze keuze sta dat te voorkomen. In de groep die dan overblijft uit de 100, vind ik onze inzending één van de beste...

goed. Op naar nieuwe verhalen! Vandaag hebben we hier de mensen van een bepaald taart/puddingmerk met medische titel op bezoek. Ben benieuwd wat voor een ideeen daar uit komen. Binnenkort zal ik wel veel puddinkjes aan het tekenen zijn...haha.

1 opmerking:

Anoniem zei

hee, wat idioot toeval trouwens dat er ook zo'n inzending bij de shortlist zit die vrijwel het identieke idee heeft gebruikt: (jose antonio renjel harvey from bolivia). Nou ja, goed gedaan in ieder geval!