maandag 7 januari 2008

Weekendje Zermatt

Diepe gesprekke, diepe sneeuw. Typisch weekendje met M, woonachtig in Z, maar binnenkort in R.Tussen de quasi levensbeschouwelijke bilateraaltjes over leven, liefde en dingen die er toe doen, hadden de weer goden ook nog eens besloten om Zermatt ook nog eens in één nacht te voorzien in 25 cm verse poeder.
Ik had een fijn bordje gehuurd, veels te duur natuurlijk, maar vooral erg goed gewaxt, wat bij navraag toko wax schijnt te zijn. Goed spul. Voor de poeder was het board niet speciaal geschikt, maar daar het redelijk klein en licht was, ging het borden verder wel uitermate soepel en eenvoudig.
De laatste keren was ik wat ranzig geworden, en boardde, naar bestudering van het video materiaal, voornamelijk veels te recht-op: De natuurlijk positie van mijn hardlopers lichaam. Maar nu heb ik me dus een weekend lang gedwongen om goed door de knieen te gaan, wat resulteerde in soepele prestaties, en erg vermoeide bovenbenen. Bewegen kan ik ze nu nauwelijks.
Afgelopen weken overigens fijne tijden beleefd, wisselend van gezapig tot ronduit spannend, en van bezopen tot ontnuchterend. Het blijft toch fijn om vertrouwde gezichten en gewoontes op te genieten, tussen de mooie nieuwe ervaringen hier.
Vandaag weer aan de slag dus, voorlopig nog redelijk chill, maar je weet nooit wat er voor de deur staat hier.

Grüsse, Reinout

1 opmerking:

Eelke aka Toon zei

Pfoe, ik heb met kerst ook al wat poeder geraakt, maar komende week wordt het echt dikke mik, zaterdag voor een week naar oosterijk! ik zal ook de bovenbenen wat meer proberen te belasten, puur voor het 'wij' gevoel.