dinsdag 15 januari 2008

beter!

Ik ben natuurlijk al lang weer beter! nog hier en daar wat last gehad van buik en verkoudheidsongemakken, maar alles loopt inmiddels allemaal wel weer prima. Verder lijkt de rustige periode op mijn werk eindelijk voorbij, dus dat komt mooi uit. Daar ik pas in een enigzins gevorderd stadium van projecten benodigd ben, en we vrijwel alle projecten eind december afgerond hadden, had ik het deze dagen er rustig. Maar de nieuwe zijn uiteraard weer onderweg, dus ik mag weer opdraven.

Afgelopen maandagavond was mijn huis compleet (ik en "mijn meisjes", haha) en had ik twee vrienden uitgenodigd en gekookt, was erg gezellig, de combinatie van de goede gesprekken (am Deutsch), lekker eten, gezapigheid en humor.

vandaag lekker een beetje aangemodderd, buiten 3 uurtjes stressen om iets af te krijgen voordat de baas in amerika het nodig had, en morgen weer serieus aan de slag me dunkt. En dan ben ik volgende week donderdag alweer in den lande! En ga aldaar meteen goed van start.

Geen opmerkingen: