donderdag 10 januari 2008

spannend!

Studenten zijn gezonder. Denk ik. Na een meer dan volledige studenten tijd te hebben doorlopen (1999-2007), zonder ook maar één dag ziek te zijn geweest*1, lijkt het nu, in mijn burgerleven toch zo ver te zijn. Maar, daar ik niet echt in staat ben om vast te stellen wat ziek zijn precies is, zit ik toch maar achter mijn bureautje op de BrainStore. Ik woon immers om de hoek. Het spannende is nu dus, zoals de titel beloofd had, hoe lang ik hier kan blijven zitten, zonder om te vallen.
Ik wacht nog even de komst van mijn direct aansturende manager af, en als die geen zeer urgente kek heeft, ga ik allicht toch thuis eens uitzoeken wat ziek zijn nu precies is.

*1 Uitgezonderd self-inflicted ill-ness by alcohol.

4 opmerkingen:

Eelke aka Toon zei

In mijn studententijd bij topdesk viel het me ook op dat die full-timers vaak ziek waren. Toch heb ik er nog steeds geen last van. Misschien toch een 'loondienst' kwaal?

Anoniem zei

toch maar de volgende keer uit een eigen fles drinken! misschien snap je nu ook waarom het enthousiasme ontbrak.....

Bart-Jacco-Paul-Reinout zei

opzich heb je daar een puntje m aus z. of eigenlijk 2. Ik kan slechts nog erfolgreich slapen. heb wel het wireless hier thuis aan de praat gekregen.

Anoniem zei

Bedankt voor een interessante blog