donderdag 10 januari 2008

klopt!

dat klopte dus: toch ziek. heb het tot een uur of 11.00 uitgezongen, en toch maar in bed gekropen. 't was toch rustig op "de zaak".
Verder was het zaak mij te herinneren wat mijn moeder mij altijd bracht wanneer ik ziek was. Dus ik heb mijzelf appelsap, sinaasapplen, witbrood en smeerkaas aangeschaft. Ik had eigenlijk ook nog een Donald Duck of een Kijk moeten kopen.
Niet dat ik daar veel in had kunnen lezen, ik heb voornamelijk geslapen. Ik heb wel nu vanmiddag het wireless internet in mijn huis weten te connecten met de laptop van de zaak. Voor mijn eigen PC ben ik nu hard aan het twijfelen tussen een usb-wireless ding, of te onderzoeken of ik toch niet mijn utp kabel met de zend-unit kan verbinden. lijkt mij sneller en stabieler, maar ik heb nog geen goed gat kunnen vinden daarvoor.
voor tips houd ik mij aanbevolen.
Dan neem ik nog een appelsap, en kruip ik er straks ook weer vroeg in.
hopen dat ik morgen beter ben, want ik heb dan een gratis vrije dag "compensatie" en het zou toch zonde zijn als ik dan ziek was.

1 opmerking:

Anoniem zei

Nee-hee! Sinaasappels(n)appie! Ook ik ben anoniem