dinsdag 11 maart 2008

weer werk?

weer wat over mijn werk. Het is nu 05:08 op woensdag morgen, en ik heb weer eens met mijn team doorgeknalt de nacht in. En we zijn ook nog niet klaar, mijn werk zit een beetje in een pauze. We zitten in een soort boerenschuur van een 5(!) sterren hotel vlakbij aschaffenburg. Ik moest de kaart er ook even bij pakken. Ik ben nu wel overtuigd van het nut en effectiviteit van onze idee machine, maar het beroerde van die hoge snelheid, is dus dat er werk 's nachts gedaan dient te worden. Tijdens een sessie die ééndag duurt, lopen we altijd tegen het probleem aan dat de klant moet wachten tot de ideeen gevisualiseerd zijn, hoe snel en stressig je dat ook doet. Op 2 daagse sessies als dit, worden de ideeen 's nachts gedaan. Helaas konden we pas laat beginnen, dus dan krijg je dit.
Verder had ik vandaag een tamelijk rustige dag natuurlijk, daar ik tijdens de industriele ideeproductie zelf niet zoveel te doen heb. En van het weekend lekker geboard en gehangen met de club, dus opzich geen klagen. maar 05:16 is geen tijd om in een boerenschuur te zitten. Tenzij je koeien gaat melken rond die tijd.

Geen opmerkingen: