zaterdag 15 december 2007

lekker weekje Kuala Lumpur

hallo allen!

weer eens een bericht uit het verre oosten. Het nachtelijke designen tijdens de nacht van woensdag op donderdag plaatselijke tijd is eigenlijk prima verlopen, met zeer acceptabele resultaten, gemaakt door mij en mijn 4 (!) Kuala lumpese collega's, aangestuurd door 5 van mijn braisntore collega's. De volgende dag zijn deze ook gepresenteerd en becijferd door een groot publiek (de ideeen dan, niet noodzakelijkerwijs de "visual"), en daarmee is een tamelijk succesvol porject van de brainstore hier afgesloten.

deze resultaten staan online, maar er is een inlog code nodig, die ik snel zal proberen op te duikelen. foto's van hier volgen sowieso snel.

want jaja! over een week is het weer amsterdam en abcoude, waar ik toch ook wel naar uitkijk.
hier ondertussen een tempel, wat bars, china town en enkele clubs bezocht, dus cultuur in vele vormen heeft ook een vinkje.

hier loopt het alweer tegen de avond, dus nog één volle dag en en een avond en dan is het vliegen via londen naar zürich...ook een goed dag programma, wat voornamelijk uit slapen zal bestaan.

groetjes voor nu, Reinout

Geen opmerkingen: