maandag 14 april 2008

Time Flies!

When you're having fun. Ik moet concluderen dat ik veel plezier heb gehad in dit berg-omsloten gebied. Neem dit laatste weekend: Vrijdag avond de trein gepakt naar Zürich, en een tof huisfeestje meegepikt. Zoals een goed huisfeest hoort te zijn: veel mensen, veel drank, een soort van dj en een ontspannen vrolijke sfeer. Erg goed vermaakt, en vervolgens gecrashed op een adres dat ik eerder die avond nog niet wist.
De zaterdag lekker relaxt door zürich gecruised op m'n eentje, en in de namiddag de avond daarvoor en het komend EK nog even doorgenomen in een fijne bar. Toen snel weer terug naar Biel, omdat een andere Kollegin me nog uitnodigde voor een half dagje boarden in Saas Fee. De sneeuw was onverwacht erg goed. Zelfs stukjes poeder, na een stukje lopen een nieuw spoor gezet, en de pistes erg goed onderhouden. Wel wederom de zon op de gletscher onderschat, dus de domme nederlandse tourist zit er weer wat tomatig bij :)

het zou bijna jammer zijn dat ik er weer vandoor ga. En eigenlijk is het dat ook, maar het is weer op naar nieuw avontuur!

Übrigens: REM heeft een nieuwe die lang niet gek is (sneller, en daardoor slechts 35 minuten), Gnarls Barkley heeft een nieuwe, Moby ook, en groove armada heeft een dubbel cd uit met aanelkaargemixtepret. Dat qua nieuwe klassiekers, maar checked ook eens: Wax Taylor .
Dat dus qua muziek.

Vanaf zondag is die Kraker weer in den NL! For sjizzle, Deo volente

1 opmerking:

Anoniem zei

En de Jeugd van Tegenwoordig heeft een nieuwe...