dinsdag 20 mei 2008

Blogstop (tijdelijk)

Van de hoofdredactie

Na ruim negen maanden een zo'n beetje wekelijks weblog te hebben verzorgd voor de welwillende lezer, denk ik dat de tijd is gekomen op zoek te gaan naar nieuwe ideeën.

Ik doe deze mededeling met pijn in het hart, want tot op de dag van vandaag heb ik Bieslog KrakersKrabbels met het grootste plezier gemaakt.

Er ligt geen enkele externe aanleiding ten grondslag aan het besluit er voorlopig uit te stappen.
KrakersKrabbels wordt bezocht door een kleine, trouwe schare lezers en blogspot wil graag doorgaan.
Ook ben ik niet uitgekeken op internet - juist nu is het medium in beweging en blijft het enerverend de ontwikkelingen te volgen.
Maar mijn gevoel 'dat er iets moet gebeuren' houdt aan.

Het bedenken van nieuwe plannen vraagt enige afstand en weinig tijd. Die ga ik de komende maanden dus nemen.
Levert het denkwerk een spannend idee voor internet op, dan klop ik meteen aan blogspot, zoals afgesproken. Het zou kunnen dat ik wellicht wat samen ga schrijven, of over iets anders, maar, het is dus ook goed mogelijk dat een vernieuwd Krakerskrabbels na de zomer gewoon doorgaat...

Krakerskrabbels is voorlopig gesloten, maar de hoofdredacteur blijft bezig met 'wat zich aandient of in hem opkomt'.

U hoort van mij.

Kraker

Geen opmerkingen: